12/12 2010

Tredje advent var det visst idag. Jösses vad tiden rinner iväg!


Igår var vi och köpte julklappar. Och fy vad jag hatar de här att vi inte har några pengar så man verkligen kan köpa det man tycker sin familj är värd! Nej usch! Men någonting blir det, men jag kan inte säga att det känns bra!


Löste in mina Sisters presentkort jag fick för flera veckor sen när vi köpte kostym till Filip på Brothers. Fick presentkort för 600 kr! Men inne på Sisters (där jag förövrigt aldirg går in) så får man inte så mycket för 600 ;) Tänkte att jag skulle fixa lite julklappar där inne men icke sa nicke! Där fanns det inget som passa så det blev nånting till mig själv istället! Men de tyckte jag att jag var värd! Så de så! (Får försöka intala mig det iaf)



Nu ska jag försöka dra min pojkvän ifrån tvspelet som han sitter och svär till ;) och dra oss ner på stan eller tuna park för att kirra de sista julklapparna!





Jag kommer hem till öjn på onsdag förresten!!!! :D:D:D:D:D:D





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback