10/12 2010

Ja nu var det ett bra tag sen jag blogga. Men vet ni det har varit toooooo much i mitt liv så jag har inte haft någon som helst lust eller ork! :)

Dansavslutningen gick bra... tillslut... orkar inte blogga om den..

I tisdags åkte några ur personalen på kryssning för att ha konferans och utvecklingsamtal. Det var jätte gott julbord och jag åt som en hel karl ;) 3 portioner lyckades jag trycka ner! MUMS!
Samtalen gick bra. Nästa termin kommer bli bra tror jag. Mycket jobb men inget jag inte klarar av ;) En termin så och sen får vi se hur allt utvecklar sig till hösten! Jag kanske till och med kan ha lite semester i sommar! Det ni! Det har jag aldirg någonsin haft en sommar! :)

Efter kryssningen stannade jag kvar i sthlm då Filip är här. Igår hade jag min tråkigaste dag ever! De håller på att bygga i huset så man måste ha på högsta volym på tvn. Tvn där det finns 1an 2an och 4an! Och ingen dator.. Ni kan förstå att jag inte hade så kul :)
Men idag så var Filip gullig och lämna sin dator så jag hade ngt att göra. Men byggandet håller på även idag och man måste tänka högt för att höra vad man tänker ;)


Ikväll åker vi nog hem till eskilstuna om de inte händer ngt annat roligt i huvudstaden.


Jag undrar när jag ska åka hem till ön. Har ju inga pengar så jag har precis råd med en enkel ekonomibiljett hem men inte att ta sig dig med tåg eller buss... Hm...


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback