18/12 2010

Idag ska vi ha lilla julafton här hemma på landet med min familj. Vi ska få lite julmat och kanske lite julklappar om vi har varit tillräckligt snälla eftersom jag och filip åker med hans familj till gran canaria över jul.


Jag fick lite skit igår av min kära pojkvän då jag gjort en myspace till honom utan hans vetskap.. Men jag står för att jag är stolt över honom och tycker att inte bara jag ska höra hans talang. De låtar jag lagt ut är låtar jag har "snott" från honom utan hans medgivande. Så det är inte Filip som gjort den här myspace sidan utan det är jag och min syster therese. Vi får se hur länge vi får ha den uppe ;)



Klockan är inte ens 15 och de är typ mörkt ute.. suck...



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback