packar.

Ja nu har jag lagt fram allt jag ska ha med mig till ön och till gran canaria. Nu ska jag bara packa ner det i en väska så Filip får ta med sig den väskan när han åker på fredag. Jag tar bara med mig det nödvändigaste nu de första dagarna!



Tänker mycket på min hy och hur mycket det förstör för en själv och ens självförtroende att inte ha den perfeka hyn. Så som jag tycker och känner just nu är ju att jag har ätit medicin för det, mådde inte alls bra! MEN, jag blev bra! Riktigt bra! Men det fick ju sina konsekvensker med hemska biverkningar. Och nu ca 5 år senare så har det börjat komma upp små irriternade finnar som förstör mig. Och det kanske låter som en piss sak i era öron men tro mig det är hemskt! och otroligt jobbigt att gå igenom hela proceduren en gång till.
Nu har jag iaf tagit tag i saken och ska få komma till hudkliniken här i eskilstuna och jag hoppas de hjälper mig!




Nu ska jag fixa det sista innan jag måste slänga mig i säng!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback