Älsklingen fyller år.

Packar och tvättar för fullt.
Börjar se ett slut på det här. Men det är långt borta!
Lagt fram det jag vill ha med på sängen, och jag har redan förstått att jag måste sålla bort MASSOR! Åh tycker det här är så jobbigt.
Ska tvätta klart allt först och lägga på högar det jag vill ha med. Sen ska jag lägga i allt i väskan och sen upp på vågen för att se hur många kilos övervikt jag har. Och då får jag börja ta bort och välja ut. *suck*
Danskläder väger och jag vill ha med mycket mer än vad jag kan. Så det blir att shoppa loss där :D



Min älskling fyller år idag! 23 år gammal blir han:D
Fick en skjorta och en tröja av mig!
Känner att jag inte riktigt kunnat fira han med all rätt idag för vi har bara plockat och fixat hela dagen. Får make it up for him in the states tänkte jag!

Igår var massa folk här och firade Filip. Jätte kul att träffa alla. Kommer sakna min familj massor bara!

Men en som jag kommer sakna så mycket att jag fällde en tår eller två igår är min Marika. :( När jag kommer hem kommer hon förmodligen fött ut en liten plutt som jag ska bli gudmor till :D Den 11 är hon beräknad och jag kommer hem den 12!




åter till det planerade kaoset :)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback