försöker.

Jag försöker hitta mitt lugn och jag försöker hitta mig själv.
Jag försöker främst av allt hålla humöret uppe och acceptera hur allt är.

Men, det är inte alltid lätt att hålla sig glad

Jag går runt i en dvala och vet inte hur jag ska komma ur den.

Jag har dom jag älskar som gör mig glad och får mig på andra tankar då jag bara är lycklig och ingenting annat.
Men det är inte lätt att stanna där med så många tankar som jag har.


Är inte jag värd samma sak som alla andra?
Det tycker jag!



En tung dag


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: lilla syster

Önskar jag kunde vara vid dig nu och stötta dig, men ska försöka åka in imorgon!!!

Jag älskar dig och det ska nog finnas ngt som kan lösa det här.. du får inte ge upp och försök att inte tänka på det just nu:( jag vet att det är svårt men jag vet att du är stark! älskar dig förevigt och finns alltid här för dig<3

Postat av: Mamsen

ÄLSKAR dig massor och du måste tänka positivt.

Vet att det är svårt men allt kommer att lösa sig för dig med. Tänker på dig alltid<3

Puss o kram min lilla älskling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback