fredag.

Idag har jag varit hos kvinnokliniken. Operation blir när jag kommer hem från USA. Så det blir nog bra! Lite läskigt är det ändå att de ska skära i en. Men det får jag ta om jag vill må bra och sluta ha ont.



Hämtat ut mina B-vitaminer mot min dumma hy. Hoppas det hjälper! Börjar bli lite trött på att ha dålig hy när man har haft en sån fin. Men ändrig ska det bli nu!

Vitamin B5 är en ofarlig vitamin som finns i nästan all mat. Tyvärr är mängden väldigt låg. Man skulle till exempel behöva äta hela 6000 avokadofrukter för att få i sig tillräckligt mycket för att påverka huden. Det finns även vitamin B5 i vissa hälsokostbutiker men även de brukar vara av låg dos och är inte alls menade att påverka huden. Att använda de produkterna för att minska talgproduktionen skulle bli väldigt dyrt och ibland innehåller de ämnen som kan vara farliga i för stor mängd.

Det finns som tur väl är en produkt med vitamin B5 som är gjord just för att minska produktionen av talg. Den heter Clearly Gone och är baserad på Dr Lit-Hung Leungs forskning. Dosen är exakt samma som visade sig vara så effektiv i studien.

När du äter Clearly Gone så minskar talgproduktionen och huden börjar sakta men säkert bli bättre. Man brukar förvånas över att huden även ser jämnare och fräschare ut, den får en annan lyster.


den som lever får se :D



Även varit vid polisen och kollat att våra pass är tillräckligt hela för USA. och det var dom!


Var och fixa utväxten igår. Blev en hårinpackning som gjort håret lite mer champange också. Lite ovan med färgen än så länge. Så van att ha det super ljust. Här är en bild på det iaf.




Vi ska nog boka resa ikväll!!! Jippi!


och en sak till...


OS! ÄLSKAR det! Sitter fast vid tvn och försöker följa alla svenskar och lite därtill! Inatt är det hockey Sverige-Vitryssland. :D



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback