fredag.

Idag har vi sprungit en vända på stan. Hitta en tröja, ett par leggings och en väska.=) Men inget apotek sprang vi förbi. Och dum som man är så tänker jag alltid "finns tid för det sen". Vadå sen? Sen händer ju aldirg. Så det blev inget apotek så nu sitter jag här i soffan och hostar lungorna av mig. Men jag kan inte skylla på någon annan än mig själv och fy vad jag ogillar mig själv just nu för att jag låter mig själv utstå detta.

Har iaf varit och druckit ett par öl och ätit mat med Johan Stefan och Amelie. Men blä för maten! Inte värt pengarna! Fy fy fy! riktigt besviken. och ni som känner mig vet att jag inte är så kräser när det gäller mat utan tycker om det mesta. Men den här maten var inte okej. BLÄ

Inatt är det OS invigningen. Men den är klockan 3 så det orkar jag inte hålla mig vaken till men fortsätter jag hosta såhär kommer jag aldirg få en blund.

Vill åka till Vallentuna imorgon och överraska lite men får se hur jag mår med min hals och hosta. Så vi får se!


Nej en halstablett och en film får det bli nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback