måndag.

Jag gillar hockey för er som inte vet det :D


Igår var det hockey maraton för min och Filips del. Från 21.00-8.30 såg vi hockey! Sverige-Finland matchen började klcokan 06.00 och vi vann med 3-0. Bra match förutom sista perioden som var värdelös. Sen var det bara gå och lägga sig. och ibland är sängen så otroligt skön att man bara behöver blunda så somnar man. Så var det imorse hehe.

Tvättade gjorde jag också hela natten. Så nu har jag hunnit tvätta ganska mycket! Vi åker ju om en veckan så allt måste tvättas och packas. Men hur i allsin dar ska jag kunna lyckas med att bara packa ner 23 kilo?! Det är mitt stora bekymmer. Jag som alltid packar lite extra för att man inte vet vad man är sugen på att använda. Men nu ska jag packa för nästan 3 månader och med det menas mina vänner, INGENTING! Imorgon ska jag försöka välja ut det viktigaste... Önska mig lycka till! :S


Robin är äntligen på ön igen! Iofs på sjukhuset men iaf på ön! Det gillar vi skrapt! :D


Resten av veckan kommer bestå av att packa och städa och försöka hinna umgås med mina nära och kära så mycket det bara går och hinns med!







Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback