Onsdag.

Nu är det inte många dagar kvar tills vi åker!
Nerverna börja komma krypandes :)
Väskorna har åkt fram idag och lite kläder har åkt ner hehe men resten måste åka ner imorgon. Iaf det mesta. Vill inte ha stress sista dagen och sen glömma saker. Nej nej nej
Försäkring är fixad, ska bara betalas. Imorgon blir det att betala alla räkningar så man är av med det. Usch massa pengar kommer att försvinna. Tur att vi har små snälla hyresgäster så hyran försvinner iaf! :)

Gått på stan och köpt en stor väska på åhlens som jag ska ha som handbagage. Så nervös att jag inte ska få med mig det jag vll ha. Kommer ju säkert hitta massa fint i USA, men ändå...

Den här fast i svart


Ska försöka att bara ta med mig EN väska att checka in. Hur ska detta gå?! 23 kilo får den väga, så det blir tufft! 18 kilo i handbagaget iaf, det är bra!


Nej OS blir det hela den här natten också. Inte långt kvar nu! På söndag slutar det och så åker vi på måndag. Helt perfekt :D


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback