5/7 2010

Älskar den här ön! Det är varmt och skönt! Ligger mest vid poolen varje dag, det gillar jag :D

Den här veckan blir det massa jobb och sen kommer bästa Marika till helgen oc jag är ledig lör sön mån! 
Saknar min familj massor med som jag aldirg kan se för man inte har nån satans bil.

Vi MÅSTE köpa en bil. Just nu går de väl sådär med att inte ha någon. Ha ju några bilar vi kan låna men de känns minnsan inte bra att alltid låna och alltid be om skjuss. Och sen när jag drar tillbaka till e-tuna så måste jag ha en bil med mig. Men man ska ha råd också. Och nu när vi redan har ett lån hängandes över oss och måste ta ett till känns ju inte toppen precis. Men vad ska man göra?
Nånting som känns helt sjukt är att här sitter jag här på gotland men jag träffar ALDRIG min familj för jag kan aldrig ta mig ut! Får tårar i ögonen när jag tänker på det...

Hatar att vara så beroende av någon annan eller av något!


Nej bli på bra humör och bli miljonär kanske? :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: n

ska vi gå ut nångång? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback