8/7 2010

Slut och psykiskt utmattad!



Precis slutat jobbat. Varit en varm dag med massor av aktiviteter. Lite bad i den 32 gradiga poolen va ju ett måste ;) Imorgon jobbar jag 7-16.30 sen är jag ledig till tisdag kl 14! :D
Så imorgon kanske de blir lite grill och mys hemma hos Clara! Sen på lördag blir det massa mys med Marika och Ava. Åh va jag längtar! Som en liten flicka innan julafton.


JO!
Dansläger på Gotland 16-19 augusti!

Macke från västerås som är helt stöört grym kommer och undervisar i hiphop!
Alex från Åmål kommer och undervisar sina sjuka disco kompinationer!

Jag kommer vara där och undervisa i lite allt möjligt ;)

ANMÄL ER NU!!!

Hör av er antingen till mig på [email protected] eller gå direkt in på www.eskilstunadansstudio.se och anmäl er!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback