aj.

AJ är det första ordet jag skriver här på min blogg för det är just det jag känner just nu!
Mina vader is cilling me!
De krampar och stramar så hårt att jag inte ens kan sträcka ut mina ben :)
Men jag älskar det!


Danserna är grymma! Så glad att jag är här!
Men idag ska jag vila min kropp för det funkar inte ens att gå haha

Igår var vi i Fargo och åt på Red Lobster. Jag tyckte det var gott! Filip sluka i sig en jalapeno som var liite för stark som förstörde han matlust haha


Nu ska vi åka och hämta vår bil som Daryl och Linda hjälpt oss att köpa :) En ford focus 2002


Bilder blir det sen!
Lovar!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamsen

FYYYYYYY för att ni va där och åt. Inte ett dugg avundsjuk;) Kul att du trivs så bra men jobbigt att det gör ont. Men det går över. Kul att ni har fått tag på en bil:) Längtar efter bilder och att få prata med dig på skype.

Puss Älskar dig<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback