imorgon kör vi.

Yes tomorrow gäller det mina vänner!

Börjar dagen med att sova lääänge så vi orkar med vår första bilfärd som är ynka 16 timmar till vårt första stopp :) Vi ska packa bilen, täcke o kudde till den som inte kör, köpa lite snacks att ha på bilfärden, ta med filmer, bränna ut musik, fixa med GPSen som inte vill funka ;) I värsta fall får vi köpa en. För vi MÅSTE ha en GPS annars kan jag säga att de blir tufft i detta stora land! Vid 4 typ drar jag till Breckenridge och dansar lite och när jag kommer tillbaka till Fergus vid ca 8 så drar vi!!!!
Och vårt första stopp är i Cleveland, Ohio. Där ska vi sova första natten. Och det tar ca 16 timmar dit :D
Kommer jag ha ont i rumpan efter dom här 2 veckorna? YES SIR!


Ska försöka hålla er så uppdaterade som möjligt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback