snart.

Nu sitter jag här helt mätt i magen efter en god middag hos familjen Synstelien. det är så otroligt snälla och hjälpsamma och jag/vi är väldigt tacksamma över allt det gör för oss.

Veckan som gått har bestått av dans, sjukhusbesök, mensvärk, gymmet, dans, mat, film mm

Jag tänker väldigt mycket på min bästa vän Marika som är SUPER gravid! :) checkar in hennes blogg så fort jag sitter vid datorn hehe Hon ser overkligt gravid ut på bilderna. Lilla hon med den magen. Men OTROLIGT vacker! Finast i hela världen! Så ledsen att jag inte är där just nu och upplever allt med henne. Men jag fick ju vara hemma i några veckor och känns bebisen sparka och klappa på maggen :) När jag kommer hem så har hon kanske pluttat ut den lilla saken där inne som jag nog tror blir en tjej :D Sen ska jag mysa med mitt gudbarn hela sommaren! Pussa och krama :) LÄNGTAR!

Nathalie fick massa tankar i huvudet på mig idag.. Hon ska kanske dra till NY till Broadway Dance Center som jag har varit sugen på jätte länge! Hon ska dit i höst. Blev lite sugen på att dra med henne... Men då börjar ju tankarna.. Skulle de funka? Skulle jag vilja? Jag vill. Jag vill vara i Eskilstuna. Har jag råd? Men mina elever i E-tuna. Jag saknar dom massor. Men de verkar ha det bra utan mig. Saknar de mig? Behöver de mig? Filip då? Det skulle funka. Hade varit så kul att vara där med syrran! Ska jag åka dit men inte gå programmet? Bara vara där några veckor? HM... MEN MEN MEN
Ja ja får suga på den karamellen ett litet tag tror jag nog!
Ska möta upp Alexander i NYC nästa vecka och har går där så jag kanske ska ta nån klass och snacka lite med han om det.


Ja det här har jag inte berättat förresten! Om vår roadtrip vi ska göra!

Vi börjar vår trip på torsdag efter min dans i Breckenridge. Då drar vi till Cleveland där vi möter upp Linda, hon är hos sin syrra som bor där, där ska vi till Rock n Roll hall of fame! Vi sover över hos hennes syrra innan vi drar vidare till New Jersey där vi ska se UFC 111! Bor över där en natt, sen drar vi till New York City! Där vi ska möta upp Alex och han ska guida oss till några smultronställen. och självklart så vill jag ta den guidade Sex and the city touren! Se allt som man ska se, som frihetgudinnan mm!
Vi stannar där i några dagar sen drar vi vidare ner till Philadelphia och ser Liberty bell och massa annat!
Efter det drar vi neråt mot Washington och ser vita huset och allt! Men det roligaste, som jag tycker iaf är att vi ska se HOCKEY Washington capitals-Boston Bruins!!! Bäckis och Ovetjkin!!! Grymt!
Sen tar vi bilen mot Tennessee och Nashville och Memphis och besöker Graceland! och efter allt det roliga åker vi tillbaka till Fergus igen! :D

Längtar!


Nu ska jag ner till gymmet så jag inte blir en lite tjockis ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: N

Klart du ska med! När hade du tänkt att utveckla din dans då?

Dina dansare saknar dig, men va fan Sofie. Du kan inte låta bli att göra det här, åka till nyc med mig och dansa gärnrt och leva loppan i the city that never sleeps, bara för att det finns några tjejer som saknar dig, eller ska du låta dom styra ditt liv?

Vad hände med Sofie som ville ut i världen och bli proffs dansare?

Undervisa kan du göra resten av ditt liv, att bo i new york med syrran och ta promenader i central park är något du kan göra i höst . Ingen semester kan någonsin mäta sig upp med vad du harmmöjöighet att göra i höst, med mig.



Postat av: Anonym

Klart vi saknar dig och behöver dig! Men säger som Nathalie, vi finns fortfarande kvar nästa vår! Du är värd såå mycket mer än att bara sitta hemma i Eskilstuna och undervisa, även fast du älskar det också! Men tänk på dig själv nu också(: Hoppas det inte låter som om vi inte vill ha tillbaka dig, för det vill vi verkligen! Men du har hela livet framför dig med undervisning om du vill!!! Vi kommer ALLTID att sakna dig det behöver du inte tvivla på! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback