torsdag.

Nu kommer lite bilder :)



Vardagsrummet där vi sitter och ser tv på kvällarna



Köket



den här snyggingen hittade jag på ett kort ;)



snö finns det här med. men mycket mycket varmare och snön är på väg bort!



Lite bilder från vårt sovrum o badrum





När vi var i Fargo igår så hittade jag ett linne och en topp att dansa i


Vi var även på Red Lobster och åt med Linda och Lyndsey


Åt hummer och olika räkor. MUMS


Filip åt hummer nacos...


Men det var tydligen inte så gott hehe


Idag skulle vi åka och köpa bil och till Target för att fixa telefoner men vi stannade först och åt på Applebees



Ny telefon kostade typ 70 kr hehe

Vår nya fina bil!


Ja nu sitter vi bara och slappar. Imorgon ska jag ha balett. hu.. vet inte hur mina vader ska klara det. :)

Goodbye!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Per

Skönt att se och höra att all är ok.

Lite bättre bil en den ni lämnade på uppfarten.

För er info R utskriven i dag så vi är på rätt väg.

Kram på er

Postat av: Moa(:

Vad kul!:) Ha det bäst nu! Kram

Postat av: mamsen

Ser att ni har det bra och bor bra;)

Sköt om din kropp bara och stretcha mycket.

Hälsa alla från oss och säg till Linda att jag saknar våra samtal även fast jag inte är så bra på språket.

Här syns ingen vår alls:(

Snö snö och åter snö plus blåst.

Fick vänta på att en traktor skulle hjälpa oss ut idag för vi kom inte ut med bilen:( kom vi 5 tiden som tur va.

Saknar dig men jag vet att du har det toppen. Det är du värd<3

Puss älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback