showtime.

Imorgon smäller det!
Då är det två härliga föreställningar med The Edge Dance!

Kom hem för ca en timme sen, efter vi direkt åkte till Applebees för att äta efter en låång repititionsdag! Eller en hel vecka faktiskt! Allt börjar sitta bra! Och de e så kul!

Vi har haft lite problem emd Collaget som vi har föreställningarna hos. De har inte städat, alls! De låg skruvar och spikar överallt, sopor och massa gammal rekvesita överallt. Så vi har städat och städat så nu är det okej. Lyndesy har fått ner priset pga av detta och det är det minsta det kan göra iaf!

Imorgon som sagt smäller det!


JAG ÄLSKAR ATT STÅ PÅ SCEN!  Hade glömt bort hur mycket av min passion de va, men gud va jag älskar det! :D

Nu ska jag gå och sova så jag är pigg inför morgondagen!


Lovar att lägga upp lite bilder i helgen för filip agerade lite fotograf på genrepet. Inte för de e så toppen bilder så är några hyfsade! :)

God natt och önska mig lycka till!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pappsilappsingen

Brake a leg

Postat av: mamsen

Det här kommer bli så bra:)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback