11/11 2010

Jag är så trött så otroligt trött... HELT sjukt trött... Sovit mest hela dagen och nu tycker jag bara allt är jobbigt. Orkar inte gå in i duschen så jag sitter bara här o kollar runt. Imorgon drar älsklingen till sthlm medan jag stannar här för att åka till Hälleforsnäs och ha buggkurs på kvällen. Sen åker jag imorgon kväll eller på lördag morgon till BÄSTA MARIKA! :) Längtar så!!Och Avis såklart! jag ser ju på bilderna att hon växt massor och det ska bli sååå roligt att träffa den lilla sötnosen igen!


Dom här fina bilderna hittade jag på The Edges hemsida. Bilderna är ifrån showen vi hade i våras när jag var i USA!











Jag saknar det såå otroligt mycket! Jag saknar Lyndsey massor! Och tycker det är super kul att hon äntligen har skaffat facebook :) Jag hoppas vi kan spara ihop pengar snart och fort så vi kan åka dit igen och hälsa på!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisa

Hej Sofie vilka fina bilder! Skulle vilja se dej dansa !!!

Hoppas du mår bra kramar / Lisa

Postat av: Tess

Du är så snygg va Sofie Nellmer! Oh my. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback