20/11 2010

Vad är det med folk och att vara negativa?
Negativa människor är det värsta jag vet. Människor som direkt ser en sak negativt eller hittar de negativa i olika situationer. Visst, fine! Vissta situationer man hamnar i är inte speciellt roliga att hamna i. Det kan jag absolut hålla med om! Men hur ska man kunna komma igenom en tuff situation om man bara ser det negativa i allt?

Jag är en positiv person som ser det mesta från den positiva sidan! Jag vet att jag är duktig på att se det positiva i en negativ sits och att vända det för att det ska bli så bra som möjligt och se det positiva i det lilla!

Varför kan inte alla vara så?



Just nu är det för mycket. FÖR mycket! Är så trött på allt. Och minsta lilla kommer att få mig att explodera. Så passa er gott folk :)






Var i Hälleforsnäs på Lager 157 idag där jag hitta en jätte söt SVEA pyjamas till lilla Ava! Sen åkte vi till Vingåkers Factory Outlet. Och oj oj oj vad man kan hitta grejjer där. Filip köpte en kavaj och två skjortor från Tiger, mycket fint! Tänk att han ska bli en sån där kostymnisse :P Jag fick med mig ett par snygga skor annars fick jag nöja mig den här gången...


Jahaja... Nu är den enda lediga dagen jag har på 15 dagar snart slut känner det som.. Hur jag ska fixa det här är en fråga i sig. Men jag säger NEJ TACK till det här igen det är ett som är säkert!


Ha en bra lördagkväll!




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback