24/11 2010 del 2

Snö snö snö! Och det kommer bara mera! Jag gillar verkligen snö! Om det bara kan sluta blåsa så är jag nöjd! :)


Ännu en dag avklarad på dansskolan. Massa roliga klasser, underbara elever, lite stress, viktigt möte, mycket skratt, pirruetter, hopp, svett. Ja en helt perfekt dag! :)



Hihi! Istället för att stretcha (som jag sagt till dom) så såg det ut såhär när jag kom tillbaka in i danssalen :)
Goingar!


En kon?


Nej de va ju bara Stina! Världens gladaste unge tror jag nog! Hon gör ju inget annat än att le och får en annan på bra humör! STOR KRAM till dig gullunge!


Efter jag kommit hem och pratat med min efterlängtade kille så lagade jag lite god mat till mig själv!






Till sist så saknar ju den här underbara ungen!


Som tur är får jag låna Freja ibland (Marias dotter) :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback