24/11 2010

Jag ligger i sängen och har tittat färdigt på andra säsongen av Nip Tuck. Tycker att den serien är riktigt bra faktiskt! Handlar om plastikkirurger och man får se väldigt mycket ibland... så man ska inte vara känslig! :)



Kunde inte sova i natt.. Det gick bara inte.. Så när klockan blec 5.15 bestämde jag mig för att jag skulle gå upp innan Filip (som skulle gå upp 6) och göra en riktigt god frukost till honom! Så det bestämde jag mig för att göra! MEN tror ni inte att jag somna 5.40... Så det blev ingen frukost på sängen för Filip :)

Massa olyckor på vägarna nu dom senaste dagarna. Blir så orolig! Men nu ses vi inte fören på lördag. Det är nämligt streetdance SM i helgen i Söderhamn så vi åker buss upp på fredag och sen hem efter tävligen på lördag. Så vi lär ju komma hem sent. Och sen så undervisar jag ju hela lördagen...
Men sen är det bara en vecka kvar till föreställning och sen är det SLUT!
Oj oj oj vad jag längtar!!!





Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ollebolle :D

Nervös inför bussresan då? Men tanke på olyckorna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback