3/11 2010

Åh vad skönt det är att vara på denna underbara ö och träffa de nära!

igår var vi hemma i fårösund och firade mig med kaffe och tårta och mycket god mat! Fick fina presenter såklart :) och massa mys med familjen! Älskar er familjen!!!!

Idag har vi åkt från norra sidan av ön till nästan längst ner till södra sidan till filips mormor o morfar och ätit kroppkakor! Jätte trevligt! :)

Väl hemma i stan så skjussa jag syrran till bussen för att sen komma hem och leka med Robin innan vi åt pizza. Fick även en present av dom! Thomas Sabo såklart! Så roligt att ha massor av olika smycken av samma designer. Ska ta kort på allt jag har någongång :) Men nu får ni nöja er med det jag har fått denna gång!





Jätte liten bild på den första berlocken men den är samma storlek som änglavingarna det var bara jag som inte hitta en större bild :)

Fått pengar också som jag nog ska köpa lite mer smycken för ;) Imorgon får det bli när jag ska träffa JULIA! Jippi!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback