8/11 2010

Helgen och lovet är nu över och allvaret är igång igen.

I lördags var det tävling här i sporthallen arrangerat av Lets Move. Det var en ihopslagen tävling med både disco och hiphop. Men tävlingen flöt på bra och vad jag förstår så var det inga större förseningar eller problem under dagen.
Mina hiphop dansare, som dansade på förmiddagen, gick det super bra för som vanligt ;)
Det blev 18 pallplaceringar, alltså 1 2 3 plats, tillslut! Så som tränare och coach kan jag inte vara annat än nöjd! ;)

På kvällen så kom lite vänner över och vi drack gott. MYSIGT!
Syrran och Alex stannade kvar lite längre och de slutade med att vi satt framför tvn och kolla massa olika yuotube klipp. Tillslut blev vi helt nostalgiska och börja lyssna på Smurfhits, Aqua, Backstreet Boys, Rednex, S club seven mm! Så jäkla roligt! :D

igår va det klasser som vanligt. Och jag har så underbara elever som jag bara älskar! :) och samma sak idag!


Inte långt kvar till föreställningarna nu.... men jag är rätt lugn just nu.. men jag vet att stressen kommer. Men men!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback