11/9 2010

Det blev en snabbis på IKEA :)
Vi hade redan bestämt oss vad vi skulle ha så det gick snabbt och smidigt. En del saker var slut, såklart. Och andra saker som vi vill ha men ekonomin inte riktigt tillåter just nu fick vänta.

Ni som känner mig vet att jag har rätt mycket kläder. Och mycket är tränings/danskläder såklart ochdet tar en himla stor plats kan jag berätta för er. Och jag bor ju faktiskt inte själv ;) Så vi fixade en sånhär superbra byrå till sovrummet.

Och så har vi sånna här snygga betjänter. En var sin såklart. Från Åhlens.


Och en spegel köpte vi också för att ha vid byrån! Kommer bli skitsnyggt! ;)


Ska visa när vi monterat ihop allt. För de orkar ingen av oss göra ikväll. Då ska vi bara myyyysa! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamsen

Längtar att få se hur fint ni har.

Skulle verkligen behöva en sådan byrå själv, fast en som inte är så bred.

Älskar dig puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback