13/9 2010

Helt slut efter första dagen på vecka 3 är avklarad. Gud va kroppen börjar ta emot nu. Mycket stretch till alla trötta muskler. Funderar på att boka in en massage med bästa Jenny. Hon är grym! På alla sätt och vis... Ska nog kolla om hon tid med mig på fredag då jag är träningsledig, eller jag har en privatlektion men de är inte så ansträngade för mig och min kropp :)
VM börjar smyga sig inpå. Inte många veckor kvar. Och som det ser ut nu så ska jag åka med! VM i Hiphop ligger i Buchum, tyskland i år.

Filip åkte ju idag, trist. Han ringde nyss då han satt på båten. Han ska vara framme när som helst. Anledningen att han åker till ön igen är att han ska vara med på en golftävling imorgon som har något med Carlsberg att göra :) Och så lämna tillbaka hans föräldrars bil som han så snällt fick låna så han fick upp resten av våra grejer. Men han kommer tillbaka till helgen så de är inte så många dagar. De går fort!

Helgen har varit supermysig! :)


Nu ska jag se IDOL reprisen på 4an!

Se ya!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback