14/9 2010

Satt och räkna på hur allt skulle gå ihop om jag åkte med till Bochum, tyskland på hiphop VM. Jag får resan och boendet betalt då jag åker med som coach från våran dansskola. Helt grymt ju att få allt betalt!
Meen.. Det betyder att jag måste fixa vikarier för hela den veckan och att jag förlorar de timmarna. Och lite snabbt uträknat betyder de ca 4000 kr.. De är liiite lite mycket pengar för att åka med för en rolig grej..
Får se hur jag ska lösa det här.
För som de ser ut nu går de inte ihop sig ekonomiskt. Och tyvärr måste man tänka på det hur tråkigt de än är..

Nej nu ska jag sova så jag orkar med dagen imorgon med :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback