16/9 2010

Då var man äntligen ledig i två dagar! Skööönt! Så jag satte igång med vår fina ikea byrå vi köpte förra helgen :) så här ser det ut just nu eftersom jag inte kan banka i några spikar så klockan är rätt mycket ;) ska göra resten imorgon tänkte jag!



Kommer bli skit snyggt när jag har monterat ihop den och ställt in den i sovrummet!

Imorgon kommer Filip hit igen. Shit va dagarna går fort! helt sjukt! Men bra såklart!


Jo förresten titta mitt hår va vågit det var igår när jag kom hem. Jag som har världens rakaste hår annars tittar mig själv i spegeln och de e vågigt? Va hände?




Nu ska jag mysa ner mig i sängen och somna fort så jag kan vakna tidigt imorgon ocg fixa o trixa innan jag ska hämta Filip vid båten!


De kanske löser sig ändå med VM resan.. Ska kolla på det tills imorgon! :)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback