18/9 2010

Nyss hemkommen från en härlig privatlektion med Linnea. Väckte älsklingen och gjorde lite frukost. Nu får vi se vad dagen har att erbjuda! Ska iväg och rösta sen iaf!




(dumma blogg som inte la ut de här inlägget när jag ville det...)




Har varit en riktig slappar dag idag. Har varit riktigt trött idag, vet inte varför. Och så fryser jag, massor. Hm... kanske ta tempen? Åkte iaf och rösta och sen tog vi ett varv på tuna park innan vi åkte hem. Dagen har mest varit framför tvn för att kolla på olika serier och den nya Robin Hood filmen. Tyckte det va bra!




Mot ICA Ekängen för att göra sin röst hörd





Vi tog en sväng och kolla sängar hehe. Tyckte tempursängarna va lite läskiga men såklart sköna.



Till filmen blev det mys med lite kräftor :)


För er som blev avundsjuka nu så kan jag berätta att de inte var så goda...



Nu sitter jag här med en filt och ser parlamentet driva med valet, rätt kul faktiskt :) När älsklingen har duschat färdigt är det min tur att hoppa in och bli lite varm. Imorgon är det jobb som gäller!










Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback