1/9 2010

Ännu en underbar dag/kväll på dansskolan. Allt gick toppen bra och jag har varit så himla lycklig hela långa kvällen!
Jag älskar verkligen att dansa. Jag gör de. Och i dag så kände jag den känslan väldigt starkt!


mina älsklingar var på under nästan hela kvällen


Jag saknar min filip sjukt mycket just nu och att veta att de dröjer ytterligare mer än 2 veckor innan vi ses gör lite ont i mig faktiskt. Känns så konstigt att vara utan han. Han får mig att stressa av och lugna ner mig. Han är världens bästa och jag längtar som tusan.



Nej god natt på er. En jobbdag till sen är de ledigt fredag lördag. Ska bli sååå skönt!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamsen

Jätte kul mitt hjärta!

Är så glad för din skull och det här med att ha sin älskling borta det vet jag hur du känner.

Pappa ska vara borta i 3v utan att vi ses och det är jobbigt:( Filip får väl komma upp till dig på helgen.

Pussssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback