23/9 2010

De senaste dagarna har gått snabbt förbi med massa jobb och saker att stå i. Var förbi Fredrik igår för att säga hej då vi inte setts sen i januari eller ngt! Filip fick spela lite ps3 med gustav och lära han lite nya moves i ufc spelet :)

Helt inne i spelet :)




Käkat på Basilica ute vid Tuna Park har vi också gjort



Filip tog nachos!


Och jag tog en bakad potatis som var suuuper! Här är en bild när den är uppäten haha




Den här soffan är vi lite sugna på. Men har svårt att bestämma oss vad vi tycker och tänker om den! Va tycker ni? Vi har blivit erbjudna ett väldigt bra pris. Hade inte tänkt att köpa ny men våra soffor vi köpte för 1,5 år sen var inte de bästa köpet. De är trasiga där tyget har släppt och spruckigt och de knarrar och knakar som tusan. Och de jag inte gillar med dem ät att de inte går att tvätta, alltså de går inte att ta av tyget.. Så fick vi de här otroliga erbjudandet på den här soffan. Jag gillar den!




Nu ska jag pussa på min älskling innan han somnar ifrån mig som han alltid gör :)

Godnatt!


Saknar min Marika massor.....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback