26/9 2010

Helgen har varit fullspäckad och jag är helt död. Somna på soffan förut när jag kom hem, sjukt skönt! Men blev väckt av Filips irriterande suckar av att han inte fick igång vårt trådlösa bredband vi hämta ut idag. Men min dator funkar utmärkt, eller vi ska inte överdriva nu men ändå :) Så nu går allt supersnabbt!

I fredags var jag på stan och fika med bästa Sara och Stina! Lovely girls! Men fick avbryta våran påbörjade shoppingrunda då jag var tvungen att gå hem och tvätta... Så det gjorde jag. Men vi har inte så mycket tvätt tid kvar så Filip hämtade upp mig på vägen så åkte vi ut till Tuna Park! Där tittade vi än en gång på soffan. Nu fixade vi lite med vita kuddar mm för att se om det passar.



Jag tror de kommer bli as-snyggt. Den är verkligen skön också! Och Filip verkar ha bestämt sig men vi får nog diskutera det igen innan vi bestämmer oss! ;)

Jag köpte en ny outfit till tävlingsdagen som jag glömde ta kort på men men. Snygg va jag iaf! ;) Och så hitta jag ett par svinsnygga boots och filip köpte ett par skor som han tittat på i ett par veckor.


senare på kvällen drog jag ner till dansskolan för att ha tävlingsträning med de elever som skulle tävla på lördagen i Kungsör.

Skyndade mig hem för att hinna se Idol ;) Och älsklingen hade gjort all mat färdig tills jag kom! Love him! :)

Sen var det ingen mer vila! Bara att sätta på sig mjukisar och dra iväg till dansskolan för att packa bilen full med bord och frukt och diverse saker för att åka mot Kungsör!

Där bar vi och fixa och trixa fram till 1.30 då vi bestämde oss för att åka hem!









En riktig budget tävling! Men de blev toppen bra ändå tycker jag!

När vi kom hem så var det bara sätta sig vid datorn och fixa musiken som skulle va på tävlingsdagen så tror inte jag somna innan klockan 3 och fick ställa klockan på 06.45! :)

Tävlingsdagen kunde nog inte gå bättre för mina dansare från Lets Move! Så sjukt glad och STOLT!

Vi tog 7 1a placeringar av 8 möjliga i streetsingel! De var alltså bara i en klass vi inte hade en vinnare! Hur sjukt är inte det! :D



Filip var vakt under dagen och gjorde ett bra jobb hehe. Sen åkte vi hem för att somna direkt på soffan hehe. Hade sen myskväll hela lördagen med chips och cola!



Aja, mycket jobbigt och tråkigt har hänt den här veckan. Har fått veta saker som inte borde existera. Många tankar och känslor som idag nästan vällt över. men som tur var inte gjorde! :)
En sak är säker. Man ska sota för sina brott och för det här finns inget rättvist straff för i sverige. TYVÄRR!
Imorgon startar en ny vecka men bara massa positiva saker hoppas jag! :)

9 duktiga dansare från Lets Move åker imorgon till Tyskland på HiphopVM och jag önskar de lycka till! :)


Massa tankar till min familj som jag älskar sååå! Saknar er! kom hit snart!
Om en vecka kommer Therese! Jippi!






Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: AMANDA JENSEN ♥

Det där va en bra tävling ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback