27/9 2010

Idag har varit en sjukt trött dag... Feber... Suck...


Bästa Nathalie kom till undsättning halv 8 så jag kunde åka hem och vila mig. TACK systeryster!


Börjar bli kallt ute så jag sitter här och kollar på en vinterjacka. En klok och bra vinterjacka. Jag har en jätte varm som jag har haft nu i 7 år ;) Såå jag har en om det blir snöbollskrig men jag är sjukt trött på den hehe Annars har jag två tunnare vinterjackor jag köpte förra vintern som funkar. en snygg kappa som Therese har snott (give it back! ;)) och en annan blå.
MEN som sagt jag vill ha en som jag är nöjd med och som är snygg. Tittat ett tag på en Odd Molly jacka som jag verkligen gillar!


Snygg va?!

Tåls att tänka på iaf! :)


God natt på er!




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback