9/9 2010

Visst är jag duktig som nästan skriver varje dag nu :) Jag har kanske inte sånt intressant liv men de är faktiskt skönt att skriva av sig!

Jag älskar fortfarande att dansa...blablabla... Det är INTE ändrats! :) De har varit två grymma, helt otroliga veckor på dansstudion. SKÖNT OCH FRAMFÖR ALLT ROLIGT ATT VARA TILLBAKA!

Imorgon så kommer den bästa, den finaste, den underbaraste pojkvännen hit. Min Filip! Vi ska kramas och pussas så mycket , om jag får bestämma ;) För jag har saknat honom såååå mycket!! Och jag vet att han har saknat mig minst lika mycket! Idag har han packat bilen och imorgon efter jobbet drar han ner till båten för att åka HEM hit! Så jag ska fixa och laga god mat tills han kommer.

Jag vill åka på ikea på lördag men vi får se hur min man tycker om det :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback