aj.

Gjort illa mig i ljumsken! NEJ säger jag bara! De gör ont... :( Blir rehab hela helgen lång!


Här har ni mina underbara elever som gör allt de inte ska så fort jag tittar bort ;) MEN självklart måste jag ta lite kort på dem hehe. Men nästa gång tjejer kan vi väl ta lite snygga danskort? ;)







Jag tackar för idag för jag har haft en grym dag på dansskolan med massa roliga klasser. Känner mig äntligen lite piggare i kroppen. Det är bara min ljumske som spökar nu annars är allt toppen!

tack och god natt!


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: vilma

något bra tips på hur jumsken kan bli bra? ;/

kram

Postat av: vilma

något bra tips på hur jumsken kan bli bra? ;/

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback