veckan som gått.

Ja de har inte varit mycket bloggande den här veckan men min dator har strejkat för fullt. Mamma o pappa kom ju hit i onsdags och då fixade pappa med sina magiska fingrar så den fungerade perfekt. Men så fort han åkt var den lika dålig igen. Varför är det alltid så? Så jäkla typiskt!


Här kommer lite bilder iaf!


Rea från nelly! 8 saker för ca 500 kr! Det kallar jag ett kap! ;)


Egna hambugare är super gott!


Luncha på tuna park!

Tränat bästa gruppen Whatz up!

Mitt fina skal kom med posten! :)

Godmorgon!

Planering är A och O

Solen sken och vårkänslorna kom



Men vårkänslorna försvann lika snabbt igen.. suck...



Ikväll kommer syster Therese. Filip ska hämta henne i nynäshamn vid båten. Båten är tydligen lite försenad och med det här vädret på vägarna får vi se när de kommer. Men jag sitter här och väntar! otåligt :)


Ha en bra helg allihopa!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tess

Hej gumman!

Vart har du köpt iphone-skalet? Min kompis Aina letar nämnligen efter ett sånt. Puss hjärtat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback