första dagen avklarad!

okej de gick super!

eller första lektionen trodde jag att jag skulle dö på. Men se tryckte jag undan febern som jag hade/har mer o mer så de gick fin fint. :)
Elever! Gör inte som jag! INTE DANSA NÄR MAN HAR FEBER! VIKTIGT!





Vi har en ny hemsida som är sjukt snygg! Värt att checka in!

www.eskilstunadansstudio.se



Nu sitter jag här i min ensamhet och längtar lite efter min man.. Vi kommer ju inte ses så mycket nu när jag jobbar kvällar här 5 dagar i veckan och har jobbar i sthlm. Blir lite för dyrt att pendla varje dag och framförallt jobbigt för han stackaren. Så de är bara att vänja sig tyvärr :(
Blir nog bättre i framtiden och jag längtar dit! :D



Har förresten beställt en ny telefon nu! En iphone 4 32 g blev det! Tror verkligen att jag kommer bli super nöjd! Så nu längtar jag efter den! Den lär komma i slutet av den här veckan! jippi!
Fick pengar av försäkringsbolaget så jag kan köpa ut mitt abonnemang hos telenor och just därför kan jag starta upp ett nytt hos tele2 istället! Så de känns toppen!
Nu ska jag bara vinna några miljoner så jag kan betala av alla lån vi har så jag kan få köpa en ny dator! För tro mig, det behövs!


och de här skalet vill jag verkligen ha till!!!!

Wii va snyggt! Nu ska jag leta var jag kan hitta ett sådant! :)


Ha en fortsatt bra kväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tele2

Hej Sofie,



Vi på Tele2 vill bara passa på att välkomna dig som kund hos oss och hoppas att du kommer bli mycket nöjd med ditt abonnemang hos oss samt dina nya Iphone.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback