helt slut.

Fy de här med magen vill verkligen inte försvinna. Jag är helt tom och matt. Orkar ingen ting. Hur ska jag orka med kursstart nästa vecka? det är frågan... Hoppas till de övre makterna att jag mår bättre imorgon så jag kan vara med på kickoffen vi har på dansskolan!

Åkte iaf till strängnäs imorse och hade en intensiv buggkurs för tre glada par:) Roligt att få undervisa igen och få lyssna på lite hederlig gammal dansbandsmusik hehe

Nu sitter jag död vid datorn och Therese klipper F och snart kommer Moa som också ska bli klippt. Jag måste verkligen damsuga men jag ooooorkar inte!!!!! :(
Hihi världens bästa sambo ställde sig och damsög nu. Yes. nu kan jag fortsätta tycka synd om mig själv....




Nej tillbaka till städandet..




Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamsen

Krya på dig min älskling!

Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback