jazz

nu vet jag att jag kommer att gilla torsdagar. det är nämligen så att jag har jazz hela kvällen! :)
Det börjar med streetjazz följt av jazz, broadway jazz och lyrisk jazz!
LOVE IT!





Mina foot thongs som jag köpte i USA börjar tyvärr gå sönder... och det gillas inte kan jag tala om! Köpte de bästa jag någonsin haft och nu börjar de gå sönder. Suck. och likadana tror jag inte finns i Sverige.


Imorgon då jag ska hämta ut min efterlängtade iphone ska jag börja ta lite mer danskort på mig själv. Får se hur de blir hehe men det är tanken!


NU två dagars ledigt som kommer att bestå av tvätt, städ och disk. MEN även street star 2011 på lördag!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback