kursstart!

Yes idag är det första dagen på kursstartsveckan då vi har prova-på hela veckan lång helt GRATIS!


Har suttit och planerat hela dagen och allt känns bra förutom att jag mår så sjukt illa och är helt skakig i kroppen. Har tryckt i mig både frukost och sen blodpudding men jag är fortfarande helt skakis i kroppen som jag inte har nån energi. Hel skumt!
Och svin jobbigt!
Måste nog ta tempen för att kolla att jag inte har feber.. jag tror dock inte det men..



Nej fixa det sista sen bär det av mot dansskolan och jobb för första gången detta år!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jeili

Gravid kanske?!

Va roligt med gratisveckor! Jag vill så gärna lära mig dansa, ta någon kurs men jag har inte råd. :( Du kan väl lära mig lite nästa släktträff?!!!! :D

Postat av: Sofie

Hehe nee inte än :)

Ja de e toppen med dom här gratis veckorna då kan man verkligen testa allt och sen bestämma sig vad som passa en bäst. Super verkligen!

Nej de kostar ju lite tyvärr och dansa. Men de finns väl nån bra dansskola i kalmar har jag för mig. De kanske har något studentpris, för de har nämligen vi, eller hade förut iaf!

Ja men absolut! De får vi styra upp! Hade varit jätte roligt! :)

Hoppas allt är bra med dig!

kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback