mat.


Streetjazz outfiten idag



Älsklingen lagade mat efter vår träning



och riktigt gott blev det! Jag älskar mat :)

Nu ska jag lägga mig i sängen brevid älsklingen. Är inte ett dugg trött men vad gör man inte för att få ligga nära de kvällar vi har med varandra. Vi är ju mycket ifrån varandra nu när han befinner sig i sthlm större delen av veckorna och jag jobbar kväll och lite helg här i eskilstuna. Blir inte mycket tid tillsammans, vilket jag tycker börjar bli lite jobbigt.. Vi får se hur vi ska lösa det, för hur de är just nu fungerar inte riktigt som vi vill...

God natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nathalie

ser att du rotat fram min tröja :P glömde den på gotland i somras men du va snabb och tog den!



hoppas du mår bra ikväll! :)

Postat av: S

oj då. Men du jag hitta den i min låda med träningskläder som jag packade ner i innan usa!

Konstigt :)

du kan få tillbaka den hihi

PUSS

Postat av: Nathalie

jaha, då kanske det var längre sen jag glömde den. ahaha jaa det är inte lätt att hålla reda på alla kläder! jag har ju fortfarande dina byxor, så du kan behålla den ett tag till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback