street star 2011


Yes då har man varit på Street Star 2011.
Grymt kul att vara där och se alla duktiga dansare.
Men ändå är jag dock lite besviken på kvaliten. Missförstå mig inte nu, det var riktigt duktiga dansare med i år men de tidigare åren tycker jag att det har varit mer "wow" känsla.
Men jag är nöjd ändå :)

Kom hem till eskilstuna där Filip och Stefan satt o kröka och lyssna på musik på högsta nivå :) Jag tog mig en öl men mer än så blev det inte. känner mig sjukt stressad inför imorgon då jag har flera lektioner att planera färdigt! Nu är jag alldeles för trött så de blir att gå upp tidigt imorgon. (undrar vad killarna kommer tycka om det ;) Just nu är de ute på krogen och äntligen är det tyst och skönt. Känner mig lite som en gammal tant hehe


jag bland all tvätt från igår!




Lite jam i pausen såklart!

NU en dusch och bums i säng!
Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback