usch och fy.

Nu har jag mått sååå illa i 1,5 dygn så det enda jag fått i mig är lite vindruvor och en halv rostad macka :(
Igår morse följde jag snällt med F till sthlm för att hålla honom sällskap om kvällarna. Tänkte att det blir perfekt för mig att vara själv och planera inför nästa veckas kommande kursstart. Men jag började må så illa i bilen att jag var tvungen att sitta helt stilla och koncentrera mig på vägen. Och de som känner mig väl vet att jag ALDRIG blir åksjuk. Sen iaf så låg jag ner hela dagen igår. Sov o sov o sov. Och sen sov jag lite till. Försökte liksom sova bort illamåendet. Men de gick inte, var tvungen att springa till toan några gånger och spy men de gjorde jag aldirg.
Sen i natt har det varit hemsk!
USCH!
Har inte kunnat slappna av för då har det känts som allt bara kommer upp.
Och hur vaknar man idag då jo av illamående såklart.
USCH O FY!
det värsta är verkligen att må illa. fy fan för det!
Hoppas de går över snart...

Tycker väldigt synd om mig själv just nu ska ni veta :(



Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lill sis

Åh krya på dig systeryster<3

Postat av: vilma :)

krya på dej sofie!

hoppas det blir bättre nu! :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback